Om

Mettes Kontorservice er en nyopstartet bogholderi og administrations virksomhed, der tilbyder kontorassistance til små og mellemstore virksomheder.

Virksomheden ejes af Mette H. Hartmann, der har en uddannelse som kontorassistent med speciale i økonomi samt uddannelse som finansøkonom med brancheretning økonomistyring, hun har også erfaring fra andre bogholderi virksomheder.

Vi arbejder for at gøre hverdagen lettere for vores kunder ved at klare de bogholderi- og administrationsmæssige opgaver, vore kunder gerne selv vil være fri for at stå med eller ansætte medarbejder til.

Skræddersyet løsning
Hos Mettes kontorservice har vi ikke smarte pakkeløsninger. Vi skræddersyer den løsning som passer bedst til din virksomheds behov, ligegyldig hvor stort eller småt behovet er. Så uanset om du ønsker vi skal varetage alt bogholderi og administration eller blot ønsker support til bogføringen, kan vi hjælpe.

Vi kan klare bogføringsopgaverne fra vores kontor. Du sender blot dine bilag til os enten fysisk eller elektronisk. Vil du, som virksomhed, hellere have vi kommer ud til dig og udfører arbejdet, er det selvfølgelig også en mulighed.
Har du et regnskabsprogram, som du allerede benytter, bruger vi selvfølgelig det, ellers har vi vores eget, så det er ikke noget du behøver spekulere mere over.

Udvalg af opgaver vi kan assistere med:

  • Bogføringsopgaver, herunder budgetter, årsregnskaber og løn
  • Flytning af regnskab fra gammelt program til nyt program
  • Administrative opgaver
  • Oprydning og opsamling af bogholderi
  • Yde support til bogførings- og afstemningsopgaver
  • Undervisning i bogføring og regnskabsforståelse